Niitä mun elämässä piisaa - Jos en sanois.

Mulla oli 2 viikon loma joka meni mukavasti poikasten kanssa enkä antanut edes Kelan ottaa enempää päähän, vaikka rahoja ei näkynytkään, ne tuli just vikana päivänä ku Rambon piti lähtee niin äkkii mentiin kuluttamaan ne.

Ostin etukäteen synttärilahjaksi MP3:sen johon tuli mukaan Ella satu

Eno osti molemmille poikasille kengät vaikka sanoin ettei mulla oo varaa niitä nyt maksaa sille takas, pitää vaan Lotota ahkerasti (se anto mulle tossa 200 ja nyt se tahtookin niitä takas)
Lakkailin aikanikuluksi kynnet

1311099716_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sit askartelin yhden pikkukassin, tänään sit töissä tein niihin sellaset sabluunat että teen parit koevedokset isompiin ja jos hyvin käy niin sitten valotetaan ihan kunnon seula niille. Tuo painaminen oli tosi mielenkiintoista mutta hirmu hidasta kun seulaa pitää pestä tämän tästä ettei tukkeudu ja voi plääh..
Painoin muutaman pienemmänkin joista ajattelin tehdä kukkaroita (en siis tuolla logolla) Kirjoin tuohon tuon kruunun.

1311099767_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sit vaihdoin ahneena itelleni lisää Beckhamia ja olis pitänyt lukee tarkemmin, siitä puuttui perästä sana: YOURS eli ei tuo ollut sitä mistä tykkäsin, mutta tulipa vaihdettua.

Näin kauheeta painajaista viimeyönä:
Olin saanut Markulta viestin jossa se kertoo tappavansa mut ja Karin ja ajattelin että onneksi se on viel vankilassa kunnes hetiperään kuulin että oli karannut.
Etsin Karia kaikkialta että varotan sitä ja voi taivas se oli mulle vihanen (ei oo varmaan ikinä oikeessa elämässä huutanut mulle niin) "Jätä mut rauhaan, mä en tahdo enää nähdä sua sen jälkeen mitä oot tehnyt mulle"

Mä olin ihan järkyttynyt ja yritin pidätellä itkua, että anteeksi kaikki paha mutta en tahdo että sulle käy mitään

"Ihan ku sä oisit koskaan välittänyt"

Sit tänään toi yksi vätipää J on laitellut mulle tosi ihania viestejä siitä miten ilmottaa sossuun miten paska äiti mä oon ja että oon vaaraksi lapsilleni kun mun pihaltakin löytyy huumeruiskuja (kerran on löytynyt ja mä sen kuskasin pois)

Kummallista tämä elämä.