JEIH!

Vai pitäisköhän mutista?

Kelassa ne onkin saaneet ne päivät pysymään oikeina, eli ei muutosta niihin, VAIKKA (jos tahtoo valittaa) olinkin asennoitunut siihen, että saan nyt joku 50€ ja sit seuraavaksi silloin just ennen Joulua.. Mutta tää on oikeesti kaikkeista paras näin, lainaan vaan jostain sen 56€ että saan lääkkeet, toiset lääkkeet sain tänään, niistä ei tartte enää stressaa.

Unissani olen setvinyt junanalle hypänneen miehen mysteeriä... Tärkeintä hälle oli hypätä sinne niin että mä näen -Ja näinhän mä.

Tämä varmaan tuli siitä, kun tulin Savonlinnasta Parikkalaan niin koira oli raiteilla.

Unohdin jo mitä pitikään kirjottaa, nälkä vissiin niin kova?? Kävin ostaa ison paketin pipareita.. JA SITÄPIATSI!!! Mä oon vetäny noita pähkinöitä ku isommanki oravaperheen emo, kunnes nyt eilen sit sattui sellanen pussi jossa takana Kcal ja muut, niin 200gr noita pähkinöitä on jo päivän kalori määrät!!! VOI ITKU!!