Aika jännä. A-klinikan lääkäri soitti tänään sovitusti lääkityksestäni.
Sanoin hälle paniikkikohtauksista ja matalasta sykkeestä ja vastaus oli yksinkertaistettuna tämä:

"No ei niitä yleensä tuu, olisit tullut käymään oltais otettu rinnalle joku rauhottava lääkitys"

AHA!!
Mä nimenomaan pyysin ekana pelkästää rauhottavia joita en saanut, miksi mä oisin pyytänyt nitä seuraavana päivänä?

Tarkotus ei olisi, että syke olisi kovin matala, en itsekkään pidä, kun välillä tuntuu, ettei sydän enää lyö, melkeen pakko kolautella itteensä, että pumppaas nyt hertta pieni.
Toisaaltaan mä uskon, että sekin tasaantuu, kun viel jaksan kuukauden syödä näitä.

Käyn huomenna tekemässä Nestorista elaripaperit ja sit meinaan samalla käynnistellä isyysasiaa (oon jättänyt sossulle soittopyyntöä).
Kannattaa hoitaa vanhoja/aukinaisia asioita loppuun niin kenties pääsen eteenpäin.

Laitoin broidille viestii, ettei joisi ennakkoon kaikkia rahojaa vaan muistaisi että on ollut puhetta 100€:sta siskolisää Viaton

Pikkubroidille laitoin viestii, jos se ostaisi lahjaksi tuon Automaton, ilettää vaan kun kukaan ei koskaan vastaa, tai sit luvataan ja jätetään lupaukset kesken.
tiedän että lapset ovat mun mutta jos kerta luvataan.. Automatto maksaa jotaki 30€ niin se puokkiin ois enää 15€ Samaten lahjatoiveena olevat Legot kalliita ku kulta mutta jos niitä ostaisi kummin kaa puokkiin olisi hinta hiukan halvempi.
Toisaaltaan mä ostin jo pari kuukautta sit tarjouksesta PowerMiners legoja, yhden boxin, että siinä on esikoisen lahja (siel ei enää ollu niitä Lavatrazeja). Periaatteessa mulla ei oo enää kun se automatto ostamatta, siis jos mietitään vaan mitä on toivottu, automattoa toivottiin jo synttäriksi mutta ostin mankan ja cd:n joten nyt ostan sen maton kyllä jos ei eno osta.

Kuulostaa taas niin pinnalliselta mutta niin paljon kun lapseni ovat elämässään saaneet kokea pahaa niin tahtoisin edes jotakin pystyä tekemään kuten he tahtovat.