Oon kuunnellut äänikirjaa (joka ihan ku kertoisi eräästä tutusta) ja sit tänään ziigasin kaupan jonossa miten jonku naistenlehhden kannessa kerrottiin "Tahdon Sunnuntai poikaystävän" (eikä tästä oo ku muutama kk ku just siitä pidin puhetta millanen on SunnuntaiMies, mies jonka mä tahdon)

Ai? Vainoharhainen? Minäkö?
Anteeksi nyt en ymmärrä.

Hitto tää äänikirja, tässä kerrotaan eräästä Kurresta suomenruotsalaisesta jolla on.. Plääh..

Sain muuten ihanan kirjan tänään yhdeltä työkaverilta, se on vuodelta 88? ja sellanen liki metrinen, saa nähä mitä Nestori sanoo kun näkee.

Meillä on
YSTÄVÄNPÄIVÄ:nä isot treffit kotona, en malta millään odottaa.

Rambo tulee kotiin 11-15.2, sain siirrettyy työkkäriaikaa, olin toki toivonut, että se olisi siirtynyt 16. päivälle, mutta se siirrettiin 15.2 klo 9. Menen siis poikaseni kanssa, jos ehditään kotiin, ennen kun häntä tullaan jälleen noutamaan. Aika rankkoja tyyppejä työkkäris, luulisi että ne osaisi arvostaa perheitä, mutta eipä kai sit... Ei anneta sen haitata, pääasia että saan olla oman rakkaani kanssa.

Mä tässä yritän muka keksiä kaikenlaista, ettei tarttis siivota... VAIKKA mä tiedän että itelläkin ois parempi olo jos siivoisin - Ja hei!!! Mullahan on uusi PINKKI moppi Nauru

Mulla on roskikset täynnä, energijae täytyy nyt vaan laittaa varastoon odottamaan, että joku kaivaa laatikot esiin. Kierrätyskeskuksessa täytyy kipasta viemäs metalli.

Pitääkin muistaa nyt jo laittaa nastat tassuihin, tänään oli jo aika liukas.