Oon puuhastellut sitä Enkeliä ja päädyin kuin päädyinkin siihen stryrox kartioon, tuosta tulee ihana jos vaan osaan tehdä sen. Siivet joita ostin ovat kyllä hurjan pieniä, mutta ostin myös höyheniä, toisaaltaan ne siivet miellyttää minua enempi.. Pitää nyt katsella, antaa Enkelin syntyä Rauhasta ja Rakkaudesta.

Oon nähnyt ihan järkkyä unta, heräsin muutenkin taas haahuilemaan keskellä yötä.

Näin unta että Elina kuoli, se kovasti siirsi aina liilaa laukkua koukusta toiseen, koska kuulemma se että lila laukku roikkui koukussa tiesi huonoa, yleensä kuolemaa, mutta oli ottanut tavaksi, että kun sitä siirsi niin pahaonni poistuu.
Mutta ei poistunut ja Elina kuoli.
Olin ihan järkyttynyt koska unihan oli minun, minun piti pystyä vaikuttamaan, huutelin naama kiinni peilissä jos ja vaikka minkälaiasta loitsua ja paljon oli sellaisia ihmisiä joita en kyennyt näkemaan peilistä, vaikka seisoivat vieressäni ja tiesin, että se tarkoittaisi sitä, että hekin olisivat kuolemassa, mut en kertonut sitä.

Töissä meillä oli yhtäkkiä kokonainen lauma ihmisiä lapsuudestani/ nuoruudestani ja jopa Kartsa oli siel, muttei meidän välillä ollut enää mitään. Kartsa koitti vältellä mua kaikin tavoin ja kiusasin sitä sanomalla "Tuu pian käymään tuossa kun tulet takaisin, mulla on sulle todella tärkeää asiaa" ja sitten kun tuli niin pyysinkin sitä vain hieromaan hartioitani, johon hän suostuikin erittäin helpottuneena. Ilmeisesti häntä painoi huono omatunto, mitä lie oli sanonut/tehnyt liittyen minuun. Mutta se ei kiinnostanutkaan minua, ajattelin että siinähän kärvistelee, itse on olonsa aiheuttanut, minä en ole tehnyt hälle mitään pahaa.