Mä en tunnetustikaan ole matemaatikko, eli siis tietysti se langanmenekki täytyy tarkottaa kahta tumppua, eikä vaan yhtä.

Olin jo illalla sulkenut koneen, kun aloin tekee toista tumppuu. Omastamielestäni peukun paikka on oikealla kohdalla mutta seuraava murhe onkin sitten, kun ohjeessa sanottiin jotta kolmelle puikolle, onkohan sen väliä miten ja mistä ne kerätään, siis peukusta tietty, mutta missä järjestyksessä ym ym SIIS miten ne jaetaan puikoille.

Ahdistaa aina vaan, kävin varaa ajan terkalle että saisin saikkua mutta vituttaa tällänen ees taas juokseminen.

Täti apteekissa:
"Tämä (Cipramil)  on sit tällänen, että tässä kestää 2-3 viikkoa ennen kun vaikuttaa ja tavoite saavutetaan 3 kuukauden kuluessa"

Siihen mennessä oon hakenut jo Heroiinii, polttanut kirkon ja tappanut jonkun, mutta toivotaan että Tuomari  uskoo, että olin syyntakeeton, koska hoitovastine saavutetaan VASTA 3kk kuluessa. Olisivat kirjottaneet rauhottavia, Opamoxiin ei ees tuu riippuvuutta niinku Diapamiin.. Mistä mieleeni, että täytyykin laittaa tutulle viestii jos se tois muutaman Pamin.

Eilen otin yhen kaverin lääkettä, se on muuten ihan jees lääke mutta mulle tulee jotenki omituinenolo sit ku se lakkaa vaikkuttamasta (tai vaihtoehtosesti siinä kestää useita tunteja ennen ku alkaa vaikuttaa) mua alkaa jotenki.. No tulee sellain omituinen olo, ihan ku ei muistaisi edes hengittää. Mutta pakko se on yrittää, muuten mä oikeesti kilahdan.

Käyn tuol terkalla ja sit tempasen ekan Cipramilin turpaani, ja Luoja varjele jos sen jälkeen yökin pöntöllä seuraavan kuukauden niin (sensuroitu)

Nestorin pipo on kohta valmis ja vanttuutkin pian, kunhan keksin sen peukun sitten vaan oikein, yritän viel katsella googlesta. Mä kyllä laitan kaikki sit itelleni ylös tänne, ku saan ne vanttuut valmiiksi, niin ei tartte enskerralla miettiä ja saattaahan olla että joku on yhtä onneton kun mä ja kattoo netistä ja sit tuleeki mun sivulle ja näkee TADAAAA tässähän on just mulle tehty ohjeet Nauru

AIJUU!!
Meinas unohtuu, K-kaupas oli Minttu Vienettaa.. Ja viel tarjouksessa NAM.