On ollut supervaikeita öitä..

Yksiyö näin unta, että äitini kuoli eikä kukaan oikein ollut milläänsäkkään ja mä olin rusentua taakan alle "Niin kamalasti taas paperitöitä ja selvityksiä, en jaksa tätä enää" (ai miten niin mulla on stressiä)

Seuraavana yönä taistelin exän kaa lapsista (kuollut sekin)

Viimeyönä mua ajoi takaa ties mitkä yliluonnolliset tappajarobootit.. Ja pitkästä aikaa näin painajaista Vaatehuoneesta (pelkään sitä oikeesti) yleensä Vaatehuoneessani siis on paikallaan Paha sen koti tai ainaskin kotiovi on sielä, ovi menee aina kiinni jos sinne menee eikä sieltä pääse enää pois (oikeassakin elämässä jätän aina oven väliin jotain ettei se pääse kiinni, niin voimakkaasti mun unet muhun vaikuttaa)

Kävin vaihteeksi maanantaina Kelassa selvittelemässä sotkuja ja iloinen ja ihana nainen siellä osaisi neuvoa ja kertoa että kaikki on ok... Kunnes tänään katsastin pankkitiliä joka edelleen ammottaa tyhjyyttään ja Kelansivuilla ei mitään valmiita päätöksiä.

Ei meinaa oikein innostaa hymyillä, mutta sydän on täynnä Rakkautta, mulla on Rambo tässä kotosalla aina perjantaihin asti.

Torstaina tulee yksi NC vaihtaja kotiinasti aamulla ja saan samalla vaihdossa keksejä ja namuja . Meillä on sit klo 14 SILTA-tapaaminen kotona joten paremmin kuin hyvin tulee tmä vaihto.

Lauantaina tulee myös vaihtaja käymään, saan ikuisesti kaipaamiani peilejä, pitää vaan käydä Ikeassa kysymässä niihin kiinnikkeitä kun ovat alkujaan Ikeasta ostettu.