Mihin tämä aika menee???

Mä oon vielki ihan voimaton tuon taudin jäljiltä, paniikkikohtauksia kokoaika. Kaupassa en oo päässyt käymään... Öö, sen Apteekki reissun jälkeen. Onneksi pikkuveljen isä toi ruokaa ja tänään toi pikkuveli, että ois jotain, kun esikoinen tulee kotiin.

Mä luulen, että mun kroppa vaan on sanomas itteensä irti työsopimuksesta, mä vaan nukun nukun ja nukun, oon niin väsynyt kokoaika, terkka sanoi puhelimessa sen johtuvan siitä, että pääsin niin pahaan kuntoon mahataudin aikana, kun ei ollut muuta kuin vettä juotavana ja se kuulemma on pahin vaihtoehto mahataudissa.. Sen takia vissiin paniikkejakin tulee, kun kroppa on tasapainoton.

Huomenna alkaisi se Depressio juttukin, mutta saa nähä uskallanko sinne asti, kyllä minuu vähän ahdistaa tämä, pitäis vetää jotain piristävää niin HOPLAA..