Mulla on huomenna Nestorin tapaaminen ja tein Taatelikakun, Googlasin ohjeen.

Sokeria 3dl siinä sanottiin, mutta mielestäni jo taikina ilman sokeria oli makea, joten jätin sokerin pois, toivottavasti en pilannut kakkua kokonaan.

Vien sen huomenna Nestorille

(Maiskuttelin kakusta pohjan tasaiseksi, että pysyy pystyssä kuskatessa, makeea maku ainaskin suuhun jäi, joten ehkei se todellakaan tarvitse sitä sokeria lainkaan)

Aloin tänään huovuttamaan Talitiaista, oon siis muutamaa yrittänyt, mutta ne näyttivät kovasti kummallisilta, niimpä turvauduin Googleen ja katsoin kuvaa ja tottatosiaan, ainut mikä mulla oli oikein oli keltainen väri, kaikki muu oli pielessä.

Tästä tulee kyllä aika iso, tai sitten se vaan näyttää kun muotoilin sen jo heti alkuvaiheessa, niin e ttä tipu näyttää valmiilta mutta on eriTTäin pehmeä.

Haaveena siis on alunperin ollut tehdä pienet Punatulkku korvakorut, mutta jostain syystä käsissäni kaikki suurenee.

Pitäisi ottaa kuvat ja näyttää, mutta teen sen kun saan korvakorujen kokoiset valmiiksi. Mulla nimittäin on toinenkin idea jo testivaiheessa, mutta nyt loppuvuoden olen tekemättä mitään.