Ihana KEVÄT tekee tuloaan, katupöly ja lokit.

Kävin tänään Nestorilla ja sain lahjaksi kaksi silikonimuottia


1302628983_img-d41d8cd98f00b204e9800998e         1302628970_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Oliko se vihje, ettei enskertana sovi tulla ilman suklaatia Nauru

Oon taas ollut pari viikkoa ihan hyvässä kunnossa ja innostunut täysii taas kirjomaan, alotin tänään kaverin huovuttaman Norsun Ruusuttamisen (mä oon ihan RRRRRakastunut niihin Ruusuihin)

Pitäis tehdä Nestorille yksi hieno muna, mutta mulla on myös suunnitteilla Amppari, että kuhan nyt ehdin eka tuon Norsun.... Sitten Oravan.... Ja ehkä sit saan tehtyy sen Ampparin.

Neuloin viimevuoden lopulla niitä karvapipoja nyt sain EKAN kyselyn niistä, laitoin postissa, mutta annoin mahdollisuuden myös palautukseen, mun pitäis purkaa noi kaikki, koska ei kukaan osta kellä on niin pienii lapsia, isommat vaan. Yritin purkaa yhtä pipoa, mutta sehän meni *** ja paras väri ja ainut päätyi roskiin.

Depressiokoulukin tekee loppuaan, olen toteuttanut yhden suunnitelman -Halimisen ja Pusimisen- ja sain siitä Voimaa, mutta nyt on taas palattu arkeen, ilman suukkoja ja hellittelyä.
En silti millään tahtoisi etsiä itselleni omaa Ukkoa, siitä olisi varmastikin vain riesaa - Ennemmin tai myöhemmin!

Mulla on muuten kuuntelussa:
REIJO MÄKI - Uhkapelimerkki (kirjana olen lukenut)

Lukemisena:
MIKA WALTARI - Appelsiininsiemen

Sain tänään lukemiseksi:
NICK HORNBY - Hyvät ihmiset
(jostain syystä mulle tulee tästä mieleen kirja POIKA, onkohan sama kirjailija)

Voi vitsi, oon kyl ihan väsynyt.
Taidan mennä nukkumaan...

AINIIN!!

Sori jos en oo vastannut aina komentteihin, kun ei ne aina jostain syystä tuu mun s,postiin.