1296989726_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Taas yksi viikonloppu takana.

Sanoivat että alkoi Jäniksen vuosi - Vuosi joka tulisi olemaan parempi.

Sanoisin, että eilinen jos oli alkua sille, elän juuri elämäni alkutaivalta!!

Tapasin erään ihmisen menneisyydestäni, ihmisen jota en tiennyt edes ikävöiväni niin lujasti - Voi taivas!!

Mulle aukesi taas yksi ovi, minun pitäisi vaan olla varma ja päättäväinen mitä Oikeasti tahdon!! Mitä Minä tahdon!!

Olen oppinut, ettei kaikkea voi omistaa, voi kuvitella, kunnes kaikki sortuu.

Minä luulen tietäväni, että tahtoisin edes hetken elää kuin ennen, hetken nauraa ilman huolia, halia ilman lupauksia ja suukotella koska on kivaa..

[muok. muok. Perun puheitani, miksi hiivatissa noi ihmiset ei opi puhumaan suoraan, saan vaan yhden ongelman lisää, vaikka toive oli saada yksi murhe vähemmän]