Kauhee ahdistus!!

Oon nukkunut jälleen super huonosti.
Yläkerran koira räksytti aina puoleenyöhön ja Hesari tuli jo klo 02.. Siitä valvoin sit klo 04 kunnes oon vissiin nukahtanut ja herännyt vasta äsken kauhean ahdistuksen kera.

Näin unta Nestorista, oltiin meillä kotona palaveeraamassa jotakin (asuin lapsuuden kodissa) kunnes M&T lähtivät ja unohtivat Nestorin!! Ei siinä mitään mutta kun mäkin unohdin sitä vaikka ja minne.

Kaupalla huomasin kassalla kun kattelin loppusummaa 44.95€ "On teillä kuulkaa kalliit maidot.. Herravarjele missä Nestori"

Juoksin ulos sieltä kaupasta ja kuulin Nestorin itkua ja juoksin sinne, se seisoi tien toisella puolella yhden bussipysäkin vastapäätä eikä se ihminen siel pysäkillä ollu moksiskaan, vaikka pieni lapsi seisoo yksin tien pientareella.

Kaappasin Nestorin syliin ja olin hirvittävän pahoillani, kun olin unohtanut hänet ja lupasin ettei se toistu enää ikinä "Ootko sä oikeasti mun äiti" hän kysyi "Olen mä kulta, olen mä ja mä rakastan sinua ihan kamalasti" "Ai äiti enemmän kun 20 kerrostaloa korkealle"

Voitte vaan uskoa, että rankkaa on.
Vaikka Jumala antaisi anteeksi minulle, minä en!

Otin heti herätessä kokonaisen Sipralexin..
Huomenna töihommiin ja kauhulla odotan niitä paniikkikohtauksia jo nyt