Mä oon niin väsynyt, niin väsynyt!!
Ei voi sanoa, että on helposti alkanut tämä vuosi!

Mä vedän valkkarii ei siksi, että oisin sivistynyt, vaan siksi että siinä on vähiten kaloreita, kun valitsee kuivimman (ja halvimman) toi on ollu jääkaapis 2 vuotta, tänään en kahta kertaa ajatellut ku ruuvasin sen auki.

Mä en vaan jaksa!

kaikki puhuu puutaheinää, toiset ei edes ymmärrä miten ristiin puhuu itsensä kanssa!

Mun keskimmäinen poikanen on ollut viime viikonloppuna Helsingissä! Kukaa ei vaan oo vaivautunut ilmottamaan mulle. Oli mummolla ja vaarilla, miksen mä ois tahtonut tavata häntä??
Mummo ja vaari oli jättänyt antamatta lääkkeet "Sinustahan ei pilleristiä tehdä" (vaarin mielipide) nyt sit arvon sijarit esittävät niin sankaria, koska ovat jaksaneet selvitä lapsen, kanssa KOSKA lääkevastine saavutetaan VASTA monen viikon päästä aloituksesta VAIKKA ovat itse mulle selittäneet naama punasena miten lääke (Concertta) on ihan nopee vaikutteinen eli vaikuttaa heti ja loppuu vaikuttamasta heti Siis alotuksessa ja lopetuksessa.

Nyt he eivät meinaa pärjätä lapsen kanssa joka on ihan villi, lapsi itse ei tahdo ottaa lääkettä (Mikä ihme kun isovelikin osaa sanoa, että lääke tekee ärtyisäksi).

Sossu joka siis soitti mulle alkuviikosta EI edes maininnut sanallaan, että lapseni on ollut Helsingissä!! (ei äidiltä tartte kysyä, koska antaa kuitenkin luvan) Se ei tarkota sitä, että tahtoisin lapsiani siirreltävän miten kuten minulle ensin ilmoittamatta SEKÄ että olisin kyllä tavannut lapseni itsekin.

Voi Kristus!!

Sit alkaa ahdistaa kaikki, siis ihan kaikki!
Päällimmäiseksi nyt esim se, että roskiskaappini on täynnä Energiajätettä, jota en saa vietyä mihinkään, miksei täällä pihalla voi olla sitä helvetin laatikkoa???

Sekajätteen määrä pienenee 1%n .. Olen siis alkanut (ja kerran sinne hankeen vienyt) vuoden alusta jaottelee Energiajakeen eikä toi seka (eli perus roskispussi) ole täyttynyt vielkään.

Siinä missä ennen kantoi roskispussin pihalle kerta viikossa, nyt se tarttee viedä ehkä kerran 2 kuukaudessa!!

Mikä siis todistaa sitä, että lähes kaikki roska jota suollamme on kierrätettävää!!

Ottakaa tekin osaa tähän ja testatkaa!!
Edes vaikka se YKSI kuukausi.

Mullakaan ei siis ole mitään erikoisia tiloja, keittiö on siltäsaralta vähän sotkuisen näköinen, mulla on kaapin alla, metalli, kartonki ja paperi. Tiskipöydän alla Energia sekä sekajäte.

Metallit (eli lähinnä kissanpurkit) vien lähi Kierrätyskeskukseen, muut menee roskakatokseen ja kuhan tuo lumi sulaa niin suht lähellä on YKSI energiajae laatikko.