Töistä lintsausta, Korkeasaari-päivä ois ollut tänään, mutta kävin hakemassa junaliput ja selvittelemässä Kelassa raha-asioita, oli PAKKO laittaa nuo tärkeysjärjestyksessä ensimmäisiksi, vaikka se veikin minulta nyt tämänpäivän työkkärirahan sekä ylläpitokorvauksen.

Yritän ajatella positiivisesti, että kun nyt nuo Kelarahat meni sekasin, eli ei tule enää kuin enne, vaan nyt tulee parin päivän rahat kunnes alkavat jälleen pyörimään 20pvän sykleinä, niin jos yhtään osaan laskea, seuraava kokonainen raha tulee juuri ennen Joulua!

Mulla oli tarkotus hakea sairaslomaa tällepäivälle, etten menetä sitä työkkärirahaakin, mutta en mä vaan oo ehtinyt, aamulla oli sika huono-olo taas herätessä mutta silti lähdin heti hoitamaan asioita ja nyt vasta oon himassa, kello on pian yksi ja sairaslomalappu ois pitänyt hakee terveysasemalta joskus aamuaikaan.

A-klinikasta viel sen verran, että kävin eilen päivystysaikaan viemässä sen reseptin sit sinne, mutta siel EI ole lääkäriä (oli kyllä maanantaina ja seuraavankerran tulee maanantaina) nämä mukavat ihmiset eivät vaan vaivautuneet kertomaan minulle asiasta. Siellä EI siis kukaan voi uusia reseptiä jota ei uusi myöskään terveysasemanlääkäri. Heillä oli omissa kaapeissaa YKSI minun lääke - okei onhan sekin yksipäivä eteenpäin.

Mun tarttee varata aika omalle terveysaseman lekurille (meil on nykysin uusi nuori poika, joka puhuu toooodelaaaa hiiitaaasti sekä raaaaauhallliiisesti) niin en tohtinut sille viimeksikäänn sanoa, että minua ahdistaa ihan kamalasti, tuli sellanen suojeluvaisto, joka käski olla häiritsemättä tuota "poikaa". MUTTA siis kun pyydän häneltä samaa lääkettä kuin A-klinikalta ja lopetan yhteyden A-klinikkaan niin saan lääkkeet aina uusittua terveysasemalla, eikä tälläistä tilannetta pääse enää syntymään.