Hohhoijakkaa... Mitä unia Nauru Oikein harmittaa, ettei netti oo toiminut, oisin päässy kirjottaa niitä ylös.

Viimeyönä olin jossaki rakennuksessa missä oli tosi tarkat turvajärjestelyt, siinä mentiin ovesta jossa tuli reunoilta sellaset punaset laserit jotka teki tunnistusta, sit oli yksi nainen ja kone sanoi "Ei tunnistettu" yrittivät uudelleen, sit se nainen juoksi äkkiä siitä ohi halaamaan poikaansa ja vartia meni perässä. Meni noin 30sek ja se laser leikkasi sen naisen kahtia.

Mulla taas selkä kettuilee, ja kävin lääkärillä, sanoin siitä, ettei ne Buranat vaan auta mitään, oksennus meinaa tulla jo kun edes laittaa Buranan suuhun. Sain jotakin toista tulehduskipu lääkettä.. Se oli niin hauska se lääkäri:

"Koska sä oot viimeksi käyttänyt huumeita, entäs juotko paljon"

"No tota vuonna 99 ja oon juonut 1½ vuoden aikana ehkä 20 kaljaa"

Aika hyvin, eikös vaan, yhtäkkiä sitä vaan huomaa, että aikaa menee muttei alkoholia, kohta toivottavasti voin sanoo, että oon juonut 30 kaljaa kolmessa vuodessa jne jne.

Lääkäri laitto mut labraan, otettiin jotaki testei jotka valmistuu sit 13.pvä, tavallaan toivon että vika löytyis, mut sit kuitenki pelottaa, että  mitä jos se on se selkärankareuma, mitä se sit tarkottaa? Ja mua kun ei voi siitä hoitaa, MUTTA silti ois helppoa kun syy löytyisi.

Nyt meni heti ku alkoi, viikonloppuna alkoi särkeä säärtä ja sitten selkää ja niinhän se AINA etenee, muttei sitä sit enää muista kun pääsee selkä niin pahaksi että hengittäminenkin tekee kipeetä, nyt sain lääkkeet ennen sitä vaihetta joten toivottavasti tämä menee ohi ilman pahinta kipuaaltoa.

Nyt ois ihana kun ois sitä paperinarua... ja ne korvakorutkin, ehkä mä ostan ne valmiina, mutta tahon kyl itekkin oppia, pitää vaan löytää korviskoukkuja, kun Tiimarissa ei niitä myyty, muita kyllä.

SITTEN!!!!
Mä löysin kirppikseltä sellasen autonistuimen, sellasen pampulan, mitä ono ettinyt, nyt ku saan ostettua lankoja pääsen puuhaamaan niitä helmiä, mutta mun pitää eka vähän selvittää miten ne virkataan, koska mä tein niissä jotaki väärin, ku muut virkkas ne nopsempaa ja niihin tuli ihania aukkoja.