Siis huh huh mikä yö Tukittu

Olin jossakin ihanassa isossa lukaalissa.. Se oli joku filmistudio veikkaan jossa samassa oli jonkun mukavan naisen asunto. Ihanalla ISOLLA terassilla johon sai nappia painamalla nostettua ja lasketta sellasen markiisin mikä ylti ihan maahan asti, sellaisen "risuisen". Vieressä oli pieni matala allas jossa liplatti vesi, koristeena, ei uitavana.

Olin tutustunut siellä kaapeilla mukavaan poikaan joka oli minua 3v nuorempi.

Yhtäkkiä alkoi kamala ukonilma ja yritin selittää, että nyt on pakko mennä sisään koska...
a) tämä on minun uni
b) tälläinen ei koskaan tiedä hyvää - minun unessani.
Kukaan ei tietenkään uskonut minua ja vastapäätä istui kalliolla antennin vieressä pieni poika kurahaalareissa leikkimässä ämpärillä ja lapiolla eikä se ollut moksiskaan vaikka salamt löy sen viereen.

Lopulta oltiin kaikki jossakin metsässä juoksemassa ja ne salamat olikin siis Ufoja jotka laskeutui. Valkoisia kompakteja aluksia jotka muuttivat maahan osuessaan mutoa raajallisiksi, kuten ravut täi hämähäkit mutta tyyliin Bionicle.

Siinähän mä sit juoksin karkuun ku mikäkin, enkä yhtään piilopaikkaa löytänyt. Tajusin että ne jäljittää mua mun puhelimen avulla joten nakkasin luurin pois ja jatkoin juoksemista, mutta pianhan ne minut sai kiinni. Yritin olla liikkumatta kun ne skannas ympäristöä.

Mä oon varmaan pyörtynyt pelosta, koska en muista muuta.