Tämänpäivän olen vain oleskellut miten tahdon.

Ihana kesäinen päivä!!

Kävin pesutuvas pesemäs koneellisen pyykkiä ja nuo kaksi ankanhöyhen tyynyäni, kun tajusin että sielhän koneet on isoja Nauru Tyynyssä kun lukee, että koneen vähimmäiskoko on oltava 7kg.

Sit oon vissiin vihdoin ja viimein keksinyt puupampuloiden virkkauksen syvimmän kysymyksen, ainaskin jälki on nykysin lähempänä toivottua kuin aikaisemmin.

Oon tehnyt muutaman muunkin korun, pitää vaan ottaa kuvat jahka muistan ottaa kameran mukaan, yllätin jälleen itseni iloisesti, kyllä se on mieltäylentävää kun huomaa onnistuneensa jossakin.

Jottein ihan liian iloiseksi mee niin olin LIHONUT 6kg!!!!

Synttäreinä olin jo 2kg päässä tavoitteestani joten rangaistukseksi päätin, että mun on laihduttava viel ainaskin 10kg, vituttaa tosiaan, ku oishan se kiva olla nyt kesällä jo laiha mutta aina vaan ei voi voittaa, mutta jospa sit 31.5.2012 painaisin sen 10 kiloo vähemmin.

Saisi tuo broidi tulla laittamaan sen pesukoneen paikalleen....

Mistä mieleeni!!!!!
Luulin että tuo julkisivun kunnostus ois jo niinku valmis ja istuttelin kukat siihen talon reunalle niin NYT sitten 3metriä seinistä on se tila minkä työmiehet tarttee kun alkavat levittämään sepeliä Cool

Onneksi nuo osa oli sellasissa maatuvissa istutus ruukuissa niin sain niitä viel kaivettuu helposti ylös, muuta saavat sitten jäädä, ei sille nyt voi mitään. Onneksi annoin naapurille loput kukkasipulit niin voin sitten siellä käydä katselemassa kummosiakos kukkia niistä syntyy.