Varamummu ja vaari kävivät eilen melkeen ehin opetella koko loppu villasukan, periaatteessa mun pitäis nyt osata kantapää, mutta tiiä sit kun yksin alottaa, mutta harjottelemalla oppii.

Sain lahjaksi Huopanen lankaa ja Hahtuvaista ja toiveen Enkelistä JOS jollakulla on ideoita miten tehdä villasta ja styroksi kartioista Enkeli antakoot sen ilmi nyt Hymy Musta tuntuu että mulla riittäisi nyt innostusta sukkahousu Enkeleihin, muttei mulla oo vanua TAI sit sellasiin vieterijalkasiin, mutta tahtoisin Rakkaalle Varamummulleni tehdä jonkin todella kauniin.

SITTEN!
Nyt löysin Tiimarista niitä korviskoukkuja, meinasin tänään jo lähteä Kamppiin Sinooperiin, mutta onneksi pikkuveljen isä pyysi mukaan kaupoille, sillä löysin vielä ihan ihanimman kynttelikön, maksoi toki 10€ mikä mielestäni on kamalasti rahaa, kun olin ajatellut jotakin 4€ MUTTA tuopas olikin aivan minun näköinen. Sellainen ihana suorakaide missä ylimmällä kaudalla on 7 kynttilää ja lautojen välissä siinä suorakaiteessa on sit 5 timangia ja ketju, sellainen pähkinäpuun värinen.

Ajattelin nyt tehdä ihan ekana Varamummulle punaiset Joulukorvakorut, saa nähä miten osaan pyöritellä korupiikin ja lukon toisiinsa Kieli ulkona