Ei tässä muuta voi sanoa!!

Niinhän siinä sit kävi, että broidi hajotti jälleen yhden pakun!! Oikeesti mua vituttaa täysii!! Ihan ku se ois sen tahallaan tehnyt (antaisi joskus auton rauhas lämmetä eikä lähtis kankkuses )

Kettu!

Tuntuu että olin oikeessa siinä, että Ahneus käy lankeemuksen edellä, jotenkin NYT yhtäkkiä tajusin mitä helvettiä sekin sanonta tarkottaa.
Avaan sitä nyt tässä, JOS sattuu olemaan muitakin jotka sitä eivät ole tajunneet.

ELI:
Kun ihminen tahtoo, tahtoo, tahtoo, himoitsee, haluaa ja tahtoo, kokoaika jotakin, eli on AHNE.

Niin sitten kun SE asia ei onnistukkaan ja kaikki menee perseelleen, tekeekin mieli laittaa kaikki perintörahat Heroiiniin ja nauraa vitut maailmalle, eli LANKEAA kun on eka ollut vuosikaudet jo kuivilla.

Mä taidan mennä kattoo joko mun lihamurekekkin kävelee jääkaapista mua vastaan..

AINIIN!!

Jokohan ehdin kertoa että reissu meni hyvin

 

[muok muok ihan tiedoksi vaan että se sanonta olikin Ylpeys Käy Lankeemuksen Edellä]