Lääkitys aloitettu - Eikä enää vituta!
Saikkuakin sain tämän viikon..

Tumput on kudottu valmiiksi, tietysti pesin eilen pyykkiä, joten täytynee keksiä jotakin mitä laittaa koneeseen tumppujen seuraksi.

Eli siis vähän noita mittoja/suhteita

Työnkorkeus ennen peukun merkkaamista 15cm = 23krs
Ja korkeus peukusta huippuun ennen kavennuksia 18cm = 26krs
Peukun korkeus ennen kavennuksia 9cm = 13krs

Jostain syystä mä alotan aina peukun nurinperin, nytkin niin tapahtui molemmissa, mutta onneksi paksu lanka ja paksut puikot niin oli helppo purkaa ja pyydystää uudelleen puikoille.

Tässä meinas vähän paniikki iskee, että riittääkö lanka, mutta kyllä se riitti

♥   ♥   (17:48)   

Tässä mä nyt venyttelen vanttuita.
Kaikki muovipussit oli karanneet, paitsi toisen tumpun peukusta jotn arvaatte varmaan!!!  Ne pitäis vissiin laittaa parilla ompeleella kiinni, siis ne pussit.

Ihanat tuli silti.

Mietin tuossa kuinka näppärää olisi jos olisi sellasia kankaisia ommeltavia nimilappuja, sellasen saisi niin näppärästi ommeltua tuohon (mä tietty suunnittelen jo kuinka teen noita ku tehdas ja myyn niitä ku paraskin) Mulla vaan on niin kamala rahapula kokoaika, tuntuu etten millään saa rahoja riittämään edes peruselämiseen, mutta kyllähän mä pärjään syön kaurapuuroa, se on terveellistä ja lainaan joltakin rahat lääkkeisiin.

♥        ♥        ♥