..Joihin hain jo vastauksia.. Ainakin Benneriltä.

Olen tilannut yleensä Yves Rocherilta saippuat ym, kun niihin saa näppärästi täyttöpussit, eikä shamppoot saatika hoitoaineet sisällä silikonia.

(ostan toki ihan perus kamaakin, jos tarjouksessa, eli en ole fanaattinen)

Laitoin postia Bennerille tuosta onko LV:n shamppoille ja hoitoaineille täyttöpussit ja mihin menee tyhjät pullot? Kuuluko ne Energiajakeeseen (en löytänyt pullosta kolimiota joka olisi selventänyt tätä minulle).

Kiinteistöltä pitäis viel kävästä kysymässä, koska saamme oman oranssin laatikon roskakatokseen.

Mä oon tyhjiä pesuainepulloja kerännyt kassiin, joku joskus sanoi, että Viikin Prismassa on astia johon niitä voisi palauttaa.

Tämä on taas sitäaikaa vuodesta jolloin kaikki pesuaineet tulee vaihtaa Allergiatestattuihin ja silti kutisee jo - Hurraa Atopia -

Eilinen pipo on ihana.. ISO ja ihana, vaikkakaan ei mun värinen, en tiedä kehtaisikohan pikkuveli pitää sitä, se kun on pinkki.

Nauru

 

OIH!

(lisäys)

Olipas ihanan nopiaa asiakaspalvelua Bennerillä.

Pusseihin ne pesuaineet ei oo tulossa aikoihin, mutta purkki menee energiajakeeseen ja korkit sekajätteisiin, hyvä tieto se oli tämäkin, todella hyvä.