Jopas oli yö, ei tietty pitäis enää yllättyä.

En tiedä olino minä vai kuka, vai katsoinko unta kuin elokuvaa.

Joku jengi venas yhtä niiden jengiläistä joka oli aika pelokaan oloinen, vaikka kaverit yrittivät sanoo, ettei hätää, kuhan hän vain antaisi yhden heistä panna häntä perseeseen. Ja sitten kaksi äijää rupes suutelemaan intohimoisesti.

Yksi ei suostunut ja hänet ammuttiin siihen kujalle.
Mä yritin sit salaa kertoa yhdelle tutulle, että tee vaan miten sanotaan, ettei hän kuolisi ja näytin, että kaikkia niitä miehiä ei oltu ammuttu sinne kujalle, toiset elivät yhä.

Mun piti olla se joka pani sitä toista (olin siis vissiin mies ja tää kaverini oli nainen) mutta sit se kaveri yhtäkkiä päättikin ottaa minut Silmänisku Oltiin jossain isossa hallissa missä kaikki pani kaikkia. Ja yhtäkkiä tämä kaverini siis olikin mies ja minä vissiin minä, koska muistan vaan kun hän alkoi nussimaan suutani ja toivoin, ettei hän ainaskaan laukeisi suuhuni - Turhaan.
Siihen tuli mukaan toinen "pariskunta" ja yhtäkkiä siinä se nainen alkoi suihkuttelemaan tisseistään maitoa klitalleni ja se tuntui uskomattoman hyvälle....

Ja sit heräsin!!!

Kunnes nukahdin uudelleen ja näin unta että olin nähnyt sitä samaa unta ja se maidon ääni olikin johtunut siitä, että lapseni oli pissannut lattialle, koska oli unenpöpperössä luullut kävelevänsä vessaan.

Voi Hyvänen Aika!!!

Cool