Tuli tuossa mieleen, piti jo aamulla kirjotella asiasta mutta unohdin.

Olen nähnyt kautta aikain unia ties mistä pahuudenvoimista ja muista riivaajista jotka yrittävät tappaa minua, keikuttelevat sänkyäni, yrittävät tiputtaa lattialle ja vetää sängynalle josta ei pääse koskaan pois.

Viime yönä jostain syystä rohkaistuin ja selvitin unessani mistä tämä kaikki oikein johtuu.
Selvisi että ulkoavaruudessa asuu pieniä eliöitä jotka kulkevat aluksillaan planeetallamme, toiset meistä vain vaistoavat heidät paremmin kuin toiset, he kutsuivat sitä jotenkin sanoilla "Kosmonaalinen".

Minulle selvisi myös, että vaikka päästäisin itseni tippumaan keikkuvasta sängystä, ei minua suinkaan nappaisi itse Saatana vaan tuo tunne vain johtuu siitä, että se pelottaa minua, itseasiassa nämä pienet Kosmonaalit vain liikkuvat lähellä sänkyä jolloin tuon liikkeen voi tuntea.

Näinpä siis otin ja laskin käteni ensin varovasti alas, eikä kukaan napannut siitä, sen jälkeen uskalsin vilkaista sängyn alle, eikä siellä asunut yhtään mörköä saatika peikkoa.

Ikkunasta kun katsoin sain ilokseni nähdä että näitä Kosmonaaleja on ilma täynnä, siis koko öinen pimeys pitää heitä sisällään, heitä ei voi nähdä kuin vahingossa, esimerkiksi tähdenlentona.

Tämä oli erittäin avartava ja helpottava yö, nyt toivon etten enää näe näitä painajaisia.

Onneni lienee se, että kykenen aika hyvin käsittelemään uniani, eli jos tälläinen Painajainen saapuu voin kertoa sille, että tiedän nykysin näistä Kosmonaaleista joten turha minua on enää pelotella.