Mä kävin eilen askarruskaupassa, ostin läjän paperinarua ja oon tehnyt JÄTTIruusuja, mielettömän upeita.

Miten mul on sellanen olo, että oon kirjottanut nämä asiat jo ?!?!

Rahat meni, mutta ei edes olo helpottunut.. Oon jotenkin vissiin aika alavireinen, mutta sekin kyllä pian helpottaa.

Mä ajattelin sulkea netin, laittaisin ne rahat vuoden ajan säästöön, saisin ostettua ehkä Jouluna itselleni lahjaksi vaikka ison telkkarin, tahtoisin taulu-tv:n seinälle, ja siihen sellaset kehykset ympärille, en vaan tiiä.. Pitäis kai käydä jostain ettimäs niitä kehyksiä - Askarrusliikkeestä?
Ajatelkaas sellaset massiiviset mahtavat kultaset kehykset? Sellaset vanhanaikaset? Ne ei kyllä sopis mun olkkarin kaa yhteen, koska mun olkkari on aika sellanen neliömäinen, lähes odotusaula (siis sisustukseltaan) mutta just siksi tahtoisin sellaset kehykset, ne tois niin upean eron kaikkeen muuhun, sit ku viel löydän joskus jostain tarjouksesta sellaset verhot mitä tahtoisin niin ois vähän mageeta Cool

Eurokankaas oli tarjouksessa, mutta kangasta oli yhden verhon verran + kaksi puolikasta, toisaaltaan se ois voinut olla ihan hieno jos ois sit liittänyt ne puolikkaat yhteen ja jonkun pitsin sauman kohalle ja tehnyt toiseen samanlaisen.

No, en saanut niitä, mutta ostin ihanimman kankaan ikinä (joo se kaipaa vähän ompelukonetta) se on mun uusi hieno sifonkihuivi. Otin siitä eilen kuvankin ja tuli tooooosi pelottava kuva, koska siel taustalla näkyy huhutin tai kyllästynyt Enkeli (minunmielestä se on juuri vetänyt siiven koukkuun, pois ympäriltäni) Toivottavasti ei ole kyllästynyt minuun, ehkäpä eilen vain..

Pääseeköhän Suojelusenkelit ikinä lomalle?
Koska mä kyllä tunnustan ylityöllistäneeni heitä koko elämäni.

Yritin ottaa kuvaa tuosta ruususta, muttei värit näy kunnolla, lisään sen tähän silti, otan joskus päivänvalossa paremman kuvan (ehkä)

1296400429_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

(tuo ruusu on oikeasti sellanen vähän vanhahtava punainen ja varsi + lehdet kultaa)

Voisin lisätä tähän Huhutin-kuvankin

1296400602_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

(Huivi siis oli SE pääasia, josta olin huRRRRjan iloinen, aivan ihanan värinen, ja kyllä, kuvan valotusta on väännelty överiksi ja tiedän että siksi tuo siipensä pois vetävä Enkelini tuolla näkyy)