Nyt sit pähkäilen, että olenko liian Ahne?
Kun olen varannut sen sängyn ja nyt sit meen hakee huomenna astianpesukonetta??

Liikaa??

Astianpesukone saattaa kuitenkin olla ihan turha kapistus? Oonhan mä tiskannut tähänkin asti käsin.

Mua aina pelottaa, että valitsen väärin, että Jumala/Luoja/Kohtalo kuka se ikinä onkaan kostaa minulle - Muistuttaa että minun on oltava kiitollinen vähemmästäkin!!

Minähän olen kiitollinen, mutta tunnen silti painoa mielessäni.. Palaako minun Koti heti kun saan nämä tavarat? Niinkö mulle käy? Muistathan että tavaroihin ei tule kiintyä.. ym ym ym..

Jos maltan muistaa oikein, tämä on tavallista ajattelumallia Ahdistuneelta ihmiseltä, pitäisi vissiin kirjata taas ylös mikä on totta ja mikä omaa mielikuvitelmaa ja laskea yhteen plussat ja miinukset.

pic

Matsui astianpesukone