Mä aloin tekee tässä pipoo tollasesta Novitan "puro batik" (onkohan toi sen nimi) langasta.. Mun pitäis AINA kirjotta ylös johonki montako silmukkaa alkuu tarttetaan.

Nyt ajattelin tehdä 100 + jotakin, mutta kuulosta tooooosi isolta. Tarttis olla sellain sivusto tälläsille tavan tumpeloille joissa lukis sen enempiä selityksiä: "LUO 88silmukkaa, neulo 6 riviä joustoo ja korkeutta 20cm ja kavenna" • PISTE.

Oon tosi huono purkamaan mitään niin harmittaa sit ku tulee väärän kokosia.. TOSIN noita nyt on muutenkin tuolla laatikossa, kun en tiedä kelle ne myydään, olin jotenki ajatellut, että ne vaan myydään, tosta vaan itekeseen Nauru

 

No kuitenkin siis:

PURO langasta 88 silmukasta tulee pipo kokoa (56/58)

ohjeistuksessa sanotaan 19s = 10cm, mutta....

Tämä siis muistiksi minulle.

KATRI langasta tulee 3vuotiaan päähän sopiva, kun silmukoita luo 56 ja kerroksia saa olla ainaskin se 50

(koko:52)